Soarele de Andezit


ISBN(13):978-973-8961-06-7
Anul apariţiei: 2007
Editura Stef, Iasi
Gen: SF, Techno-thriller

Atunci când am terminat, în 2001, Facultatea de Geografie, lucrurile nu s-au aşezat aşa cum mi-am dorit mereu. Atunci când stai la periferia unei lumi, aşteptând ceva, fără să ştii ce, îţi vei crea tu singur o alta, care să te absoarbă, cu care te întorci impregnat la cea reală.
Scrisesem povestiri SF începând din clasa a VI-a, dar nu cutezasem să mă apuc de un roman. Având Timpul, Ideea, şi câteva topuri de hârtie de scris, am îndrăznit să fac ceea ce îmi dorisem mereu. Câteva luni mai târziu, Soarele de Andezit era gata.
Eu îl consider mediocru. Eu, adică autorul. Surprinzător, răspunsul directorului de la acea vreme al Editurii Stef a fost unul pozitiv. Laudativ, aş îndrăzni să recunosc.

Cei doi eroi, Paul Noran şi Adolf Ben Hassan Beira, sunt de profesie aventurieri. Nu iau viaţa în serios, şi nici nu acceptă cutumele societăţii moderne. Resping conformismul şi obligaţiile acesteia şi iubesc doar un singur lucru: libertatea dată de navigaţia la bordul iahtului cu vele Vreme Furtunoasă 2.
Atunci când, aflaţi într-o escapadă de iarnă în Munţii Retezat, dau nas în nas cu nişte personaje stranii, viaţa lor devine mult mai palpitantă. Pe parcursul a circa 300 de pagini, cititorul călătoreşte alături de ei, de la Mangalia în Munţii Şureanu, de la Regensburg, în Germania, la Vorkuta, în îndepărtata Siberie.
Totul, pentru a da de urmele unei săbii sacre care ar fi aparţinut profetului-zeu Zamolxes.
Pe măsură ce evenimentele se precipită neaşteptat, un adevăr teribil, privind originea omului, este pe punctul de a fi demascat.
Forţe ascunse, mai vechi decât omenirea, ameninţă din umbră, iar o ameninţare teribilă pândeşte din întunericul Cosmosului.
Cheia misterului se află însă în subteranele Sarmisegetuzei, însă în beznă pândeşte, de două mii de ani, un pericol mortal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu